0.00zł








Listy z Bukowca
prosto do Twojej skrzynki ?

TAK, poproszę !





design: okinet.pl

engine: Mysklep.pl

Copyright © SklepBukowiec.pl
Protokół reklamacji 

Z dniem 1 sierpnia 2017 sklep internetowy www.SklepBukowiec.pl zawiesił działalność.

Od tego dnia nie ma już możliwości składania zamówień.

Moim dotychczasowym Klientkom serdecznie dziękuję za zaufanie i 9 lat wspaniałej współpracy.

Wioletta Zubka

 

Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy biuro@sklepbukowiec.pl. Poniżej znajdziecie Państwo formularz protokołu reklamacyjnego. Jednak nie jest konieczne wypełniane poniższego formularza. Jeśli macie Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące towaru lub realizacji umowy można je po prostu opisać i wysłać do nas na adres mail biuro@sklepbukowiec.pl. Zawsze staramy się znaleźć takie rozwiązanie, które zadowoli naszych Klientów. 

 

.......................... dnia ..................

 

PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY NR …. 

Sporządzony w dniu ................... w związku ze zgłoszeniem reklamacji nr ......... z dnia ..........

 Imię i nazwisko nabywcy .....................................................................................

Nr telefonu ......................................................................................................

 Data nabycia towaru .................................. nr r-ku ................................... z dnia .......................

 Rodzaj towaru ................................................ typ ..................................................................

cena ........................................ data produkcji ................................ wykończenia ......................

 Producent ............................................................................................................................

Transport : własny, nabywcy, sprzedawcy*)

Dokładny opis wad ..................................................................................................................

 ............................................................................................................................................

jednostka odpowiedzialna za powstałe wady ..............................................................................

 Żądanie nabywcy co do sposobu załatwienia reklamacji ...........................................................

Opinia pracownika / rzeczoznawcy ............................................................................................

.........................................................................................................................................

Decyzja pracownika handlu ........................................................................................................

...........................................................................................................................................

 

Imię i nazwisko

sprawdzającego reklamację

 

.............................................. .................................................

PODPIS PODPIS NABYWCY

 

 *) niepotrzebne skreślić 



Kontynuuj Zakupy

Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.

Polski
English